Termeni și condiții generale

Nume: SAPORE RESTAURANT MANAGEMENT S.R.L.
CUI: RO15260599
Reg. Comerțului: J23/355/200
Adresa: Str. CAMPUL PIPERA, Nr. 23, Voluntari, Județ Ilfov

Informații generale

Acest website este deținut, întreținut și administrat de SAPORE RESTAURANT MANAGEMENT SRL.
Utilizarea (vizitarea sau cumpărarea produselor) acestui site, implică acceptarea acestor termeni și condiții. Pentru folosirea în cele mai bune condiții a site-ului, se recomandă citirea cu atenție a termenilor și condițiilor.

Drepturile de proprietate intelectuala

Întregul conținut al site-ului kaffein.ro este proprietatea SAPORE RESTAURANT MANAGEMENT SRL. și a furnizorilor și partenerilor săi și este protejat de legea pentru protecția drepturilor de autor. Folosirea fără acordul SAPORE RESTAURANT MANAGEMENT SRL. a oricăror elemente enumerate aparținând site-ului kaffein.ro se pedepsește conform legilor în vigoare.

Prin accesarea site-ului kaffein.ro, respectiv vizitarea sau cumpărarea produselor prezentate pe site,  utilizatorii consimt sa respecte termenii si condițiile, cat si legislația aplicabila.


Platforma/website-ul kaffein.ro este găzduit de serverele unei terțe societăți comerciale.
SAPORE RESTAURANT MANAGEMENT SRL. nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări, sau actualizări.


SAPORE RESTAURANT MANAGEMENT SRL. nu va putea fi făcută răspunzătoare pentru erorile apărute datorită folosirii anumitor browsere pentru utilizarea kaffein.ro


SAPORE RESTAURANT MANAGEMENT SRL. își rezervă dreptul de a modifica atât conținutul, cât și structura site-ului în orice moment și fără nevoie de preaviz. In cazul in care nu este de acord cu modificările aduse, va înceta utilizarea site-ului. Daca clientul va continua sa folosească site-ul, se considera ca este de acord cu modificările actuale.

Politica de confidențialitate

Sapore Restaurant Management SRL, in calitate de administrator al website-ului www.kaffein.ro respecta caracterul privat si administreaza in conditii de siguranta si numai in scopurile specificate, datele furnizate de dumneavoastra atunci cand utilizati acest website.

Kaffein.ro aplica cele mai inalte standarde in tratamentul confidential al clientilor. Toate informatiile (inclusiv, dar nu exclusiv, cele legate de contul clientului, tranzactii, corespondenta) sunt utilizate cu maxima discretie. Singurele informatii personale colectate de Sapore Restaurant Management SRL sunt acelea furnizate voluntar de catre utilizator, la efectuarea tranzactiilor sau in alte operatiuni. Simpla navigare a site-ului nu implica colectarea de informatii personale. Anumite functionalitati sau servicii din site necesita furnizarea anumitor informatii personale; acestea vor fi folosite numai in scopul pentru care au fost furnizate si/sau pentru comunicarile dintre site si clientii sai, atunci cand acestea sunt necesare (de exemplu: confirmarea unei comenzi, anuntarea programului de sarbatori, reduceri de pret, promotii).

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice Sapore Restaurant Management SRL  are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati.

Sapore Restaurant Management SRL poate colecta de la dumneavoastra date cu caracter personal, dar numai cu acordul dumneavoastra si dacă ni le furnizati voluntar. Aceste date vor fi stocate in mod securizat pe serverul care gazduieste website-ul nostru.

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la adresa din contact, sau email: office@kaffein.ro

Scopul colectării datelor este: facilitarea serviciilor de comunicatii electronice si de marketing, reclama si publicitate. 

Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: Sapore Restaurant Management SRL.

Formularul de inregistrare/comanda prezentat pe website cere informatii prin care puteti fi identificat sau prin care va putem contacta. Informatiile pe care le colectam de la clienti ne ajuta sa personalizam si sa imbunatatim in permanenta experienta dvs. pe acest site. Tipurile de informatii pe care le colectam sunt:

Informatiile pe care ni le furnizeaza clientul: primim si stocam orice informatie pe care o introduceti pe site-ul nostru sau pe care ne-o transmiteti in orice alt mod. Puteti alege sa nu furnizati anumite informatii, dar s-ar putea sa nu puteti profita de unele din caracteristicile site-ului. Noi folosim informatiile pe care le furnizati in scopul de a raspunde solicitarilor dvs., pentru personalizarea cumparaturilor dvs. viitoare, pentru a imbunatati oferta noastra si pentru a putea comunica cu dvs.

Informatii automate: primim si stocam anumite tipuri de informatii ori de cate ori interactionati cu noi. De exemplu, la fel ca multe site-uri Web, putem folosi “cookies” si astfel obtinem anumite tipuri de informatii, atunci cand browser-ul Web acceseaza kaffein.ro sau reclame ale acestuia si alt tip de continut oferit de catre sau in numele kaffein.ro pe alte site-uri. Navigarea pe site poate plasa cookie-uri in scopuri de: eficientizare a performantei site-ului, analiza vizitatorilor, geotargetting, de inregistrare, pentru publicitate.

Informatii din alte surse: cookie-urile sunt identificatori unici care se transfera la dispozitivul dvs. pentru a permite sistemelor noastre sa recunoasca dispozitivul dvs. si pentru a va oferi caracteristici, cum ar fi recomandari, reclame personalizate pe alte site-uri si depozitarea de produse in cosul de cumparaturi intre doua vizite. Sectiunea de Ajutor disponibila pe cele mai multe browsere, va poate ghida cum sa preveniti ca browser-ul dvs. sa accepte cookie-uri de la noi, cum sa va anunte browser-ul cand primiti un cookie nou sau cum sa dezactivati cookie-urile cu totul. Deoarece cookie-urile va permit sa profitati de unele caracteristici esentiale ale site-ului kaffein.ro, va recomandam sa le lasati activate.

Suplimentar fata de cele prezentate mai sus, colectarea de date personale are loc si atunci cand efectuati o plata on-line prin intermediul solutiei de plata electronica securizata oferita de partenerul nostru contractual. Formularele de plata on-line vor trebui completate cu toate informatiile solicitate si marcate a fi obligatorii, inclusiv datele cu caracter personal.

Datele cu caracter personal vor putea fi dezvaluite fara consimtamantul dumneavoastra in caz de litigii/dispute privind fraudele la plata catre urmatorii destinatari: bancile implicate in platile on-line, organismele internationale de carduri si furnizori de servicii/produse, respectiv conform Legii 677/2001, catre institutiile abilitate.

Prin continuarea tranzactiei ecommerce prin intermediul website-ului nostru si al procesatorului nostru de plati electronice va exprimati consimtamantul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal in sistemul de evidenta al Sapore Restaurant Management SRL.

Respectam intimitatea clientilor si suntem stricti in angajamentul de a nu transmite datele dvs. cu caracter personal catre terti. Vom folosi aceste informatii exclusiv in scopul pentru care au fost destinate (pentru plasarea comenzilor), precum si pentru informatii comerciale cu privire la acest magazin. Nu incurajam SPAM-ul, nu vom oferi adresa dvs. de e-mail catre terti, nu vom vinde, nu vom comercializa sau schimba adresa dvs. de email obtinuta prin intermediul acestui site si nu vom divulga adresa dvs. de e-mail sau adresele de livrare altor persoane care acceseaza acest site.

Produsele si serviciile oferite de kaffein.ro

Kaffein.ro este un magazin online care comercializează cafea, ceaiuri si accesorii pentru prepararea cafelei.

Kaffein.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informațiilor din acest site. Descrierea fiecărui produs este disponibila pe pagina acestuia. Fotografiile care insotesc descrierea produsului au caracter informativ si pot contine rareori inadvertente cum ar fi: nuanta culorii produselor din poze poate fi diferita decat cea reala, la fel dimensiunile sau modelele desenate pe produse. Unele specificatii pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare.

Preturi si disponibilitate

Toate preturile afisate pe site sunt exprimate in LEI si includ TVA.

Toate preturile afisate pe site pot fi modificate. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate in acest site se pot schimba fără o notificare prealabila.

Prețul final plătit de client este acela afișat în coșul de cumpărături la finalizarea comenzii. Acesta conține și prețul transportului, calculat dinamic în funcție de adresa de livrare. SAPORE RESTAURANT MANAGEMENT SRL nu percepe nici o taxă suplimentară clientului la cumpărarea produsului. Dacă vă sunt percepute taxe în plus, vă puteți adresa imediat la adresa de email office@kaffein.ro.

SAPORE RESTAURANT MANAGEMENT SRL își rezerva dreptul de a modifica oricând preturile, fără niciun preaviz sau notificare.

Prin plasarea unei comenzi pe site-ul kaffein.ro va obligați irevocabil sa plătiți contravaloarea produselor comandate.

Toate produsele au afișate preturile in Lei si includ T.V.A conform legislatiei in vigoare. La prețul produselor se vor adaugă costurile de transport.

Ne declinam raspunderea pentru orice situatie care poate aparea din cauza unor erori de software sau defectiuni tehnice aparute la server.

Metode de comanda

Achiziția produselor se poate face prin comanda plasata on-line.
COMANDA ON-LINE: este cea mai recomandata modalitate de achiziție deoarece puteți in timp real sa controlați costul transportului, modalitatea de plata, timpul de livrare.

Doar persoanele care au împlinit vârsta de 18 ani vor putea comanda.

Clientul poate efectua comenzi pe site, prin adăugarea produselor dorite in coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda prin efectuarea plătii prin una din modalitățile indicate expres pe site. Odată adăugat in coșul de cumpărături, produsul este disponibil pentru achiziție in măsura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui produs in cos, in lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a produsului.

Pentru a duce la bun sfârșit o comanda, clientul trebuie sa urmeze opțiunea „finalizează comanda”, care, după introducerea produselor in cos, oferă clientului posibilitatea de a opta intre: (i) a utiliza contul sau existent pe site, pentru autentificare; sau (ii) a crea un cont nou in scopul autentificării; sau (iii) a finaliza rapid o comanda fără deschiderea unui cont pe site. Ultima opțiune diferă de primele doua prin aceea ca orice potențial client nu trebuie sa-si mai deschidă un cont pe site iar datele sale nu vor fi reținute permanent pe site, ci doar atâta timp cat este nevoie pentru procesarea comenzii si perfectarea vânzării, datele fiind șterse automat ulterior acestui moment. Totodată, in lipsa unui cont pe site, clientul nu va putea sa verifice istoricul achizițiilor sale pe site si la orice noua intenție de achiziție online, pe site, va trebui sa-si introducă din nou toate datele, ca si la prima achiziție. Prin finalizarea comenzii, clientul garantează ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete si adevărate la data plasării comenzii.

Prin finalizarea comenzii, clientul consimte ca societatea poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/ agreat de companie, in orice situație in care este necesara contactarea clientului.

Modificări si anulari de comenzi

Anularea comenzilor se poate face numai prin notificare scrisa si trimisa la adresa de email: office@kaffein.ro . Permitem modificarea sau anularea comenzilor cu minim patruzeci și opt (48) de ore înaintea datei de livrare solicitate sau minim trei (3) zile în perioadele anumitor sărbători (Crăciun, Paste – din cauza volumului extrem de mare de comenzi in aceste perioade).

Compania poate anula comanda efectuata de către client, in urma unei notificări prealabile adresate clientului, fără nici o obligație ulterioara a vreunei părți fata de cealaltă sau fără ca vreo parte sa poată sa pretindă celeilalte daune-interese in următoarele cazuri:

  • Neacceptarea de catre banca emitenta a cardului clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;
  • Invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de catre companie, in cazul platii online;
  • Datele furnizate de catre client,pe site sunt nereale, incomplete si/sau incorecte.

In cazul in care un produs comandat de catre client, nu poate fi livrat si a fost achitat de catre client, compania va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul clientului contravaloarea produsului, in termen de 14 (paisprezece) zile de la data la care compania a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care clientul si-a exprimat in mod expres intentia de anulare a comenzii.

Compania va transmite clientului factura aferenta comenzii ce contine produsele sau serviciile vandute de companie, precum si orice alte plati aferente comenzii, exclusiv in format electronic, prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de catre client in contul sau.

Reclamații

Kaffein.ro face toate eforturile pentru a va asigura servicii excelente. In cazul in care, in orice moment, aveți probleme cu o comanda, va rugam sa ne trimiteți un e-mail la office@kaffein.ro. Reclamațiile trebuie sa cuprindă numele si datele de identificare ale clientului, datele de contact (număr de telefon, email si numărul comenzii la care se refera reclamația) si obiectul reclamației – descriere si fotografii, daca este cazul.

Modalități de plată

Modalitățile de plată acceptate de magazinul nostru sunt următoarele:
1.    Plata on-line – plata cu cardul folosind serviciile euplatesc.ro 

2.    Plata ramburs – prin compania de curierat – se plătește persoanei care livrează comanda in momentul primirii acesteia. 

3.    Plata prin ordin de plata – se plătește la banca prin ordin de plata iar comanda va fi trimisa ulterior confirmării plătii.

Datele necesare pentru efectuarea plăților prin transfer bancar:

Sapore Restaurant Management SRL

CUI 15260599

J23/355/2003

Adresa: Campul Pipera, 23, Ilfov, Voluntari

IBAN: RO63UGBI0000012001384RON

Va rugam sa citiți politicile noastre de confidențialitate pentru mai multe informații.

Termenul de livrare

Termenul de livrare obișnuit al produselor cumpărate de la magazinul nostru se încadrează între 24 ore si 3 zile lucrătoare din momentul confirmarii comenzii, tinand cont de urmatorii factori: confirmarea existentei in stoc a produselor si a cantitatilor cerute de dvs.; confirmarea modalitatii de plata; confirmarea modalitatii de livrare. Daca nu avem produsul in stoc termenul de livrare va fi agreat de comun acord cu dumneavoastra. La primirea coletului, va rugam verificati integritatea coletului. Produsele sunt inmanate in ambalaj sigilat.

În condiții speciale, de împrejurări independente de voința companiei, de tipul celor generate de anumite vacanțe, zile libere, perioade de tip Black Friday sau erori de servere, SAPORE RESTAURANT MANAGEMENT SRL. își rezerva dreptul de a mări timpul de livrare pana la cel mult 15 zile lucrătoare, calculate de la data plasării comenzii pe site-ul kaffein.ro.

Livrarea produselor

rodusele comandate din magazinul nostru online sunt livrate către dumneavoastră prin intermediul serviciului de curierat Fan Courier.

Compania își rezerva dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor care nu si-au îndeplinit obligațiile pecuniare sau de alta natura fata de SAPORE RESTAURANT MANAGEMENT SRL.

Daune la transport

Produsele primite vor fi verificate in prezenta reprezentantului transportatorului, iar daca din nefericire produsele se dovedesc a avea daune din cauza transportului, clientul are dreptul de a refuza comanda si este rugat sa reclame aceste daune la adresa de email sau telefonic, afișate in secțiunea de contact.

Kaffein.ro returneaza contravaloarea (daca plata a fost efectuata in avans) sau retrimite coletul la cererea clientului

Politica de returnare

Dacă nu sunteți 100% mulțumit de produsul cumpărat din magazinul nostru, acesta poate fi returnat, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care a fost livrat, conform OUG 34/2014.

Pentru pungile de cafea Kaffein, acestea pot fi returnare numai dacă nu au fost desfăcute și în termenul prevăzut de lege. Produsele (cafelele) desigilate nu pot fi returnate din motive de igiena sau de protectie a sanatatii.


Pentru returnarea produsului trebuie să notificați în scris acest lucru la adresa de email office@kaffein.ro. Numai cererile scrise se vor lua în considerare.


Toate produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost expediate. Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către cumpărător dacă: au fost desigilate, au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură sau folosire, zgârieturi, ciobituri, lovituri. De asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile, etichetele inițiale, intacte.


Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din oferta noastră, puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Produsul poate fi înlocuit cu unul de o valoare mai mare, prin plata diferenței, respectiv dacă valoarea este mai mică, veți primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.


Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de SAPORE RESTAURANT MANAGEMENT SRL.


În situația în care produsul nu mai este disponibil, fie se va înlocui cu un produs similar, la alegerea clientului, fie se va returna contravaloarea acestuia.


Costurile de transport pentru situațiile prezentate mai sus (nu și în cazul renunțării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.


Dacă produsele achiziționate sunt nefuncționale sau prezintă vicii de fabricație vor fi înlocuite pe loc cu un produs funcțional cu condiția notificării în scris în termen de maxim 48 de ore de la primirea produsului.

Siguranța

Am implementat masuri rezonabile de securitate si criptare, astfel incat sa protejam cat mai bine informatiile furnizate de dvs, insa, cu toate acestea, este de retinut faptul ca niciun site web, nici o aplicatie si nici o conexiune la Internet nu poate fi considerata 100% sigură.

Totuși, informațiile tale stocate de noi sunt protejate.

Precum menționam și pe site, în cadrul secțiunilor de siguranță maximă a site-ului nostru, folosim encriptarea standard de tip SSL pentru a proteja transimia de date.

Totodată datele tale personale sunt protejate împotriva accesului neautorizat prin intermediul procedurilor de control al accesului, firewall-uri de rețea și măsuri fizice de securitate.

Mai mult decât atât, păstrăm datele tale personale numai atâta timp cât este necesar pentru a indeplini obiectivele identificate mai sus sau în conformitate cu legislația în vigoare.

Dispute și Conflicte

kaffein.ro functionează conform tuturor prevederilor legale ale Statului Român.
Eventualele neînțelegeri se soluționează pe cale amiabilă in termen de maxim 15 zile de la data sesizarii in scris


Dacă problema dumneavoastră nu poate fi rezolvată prin email sau cu ajutorul persoanei de contact cu care discutați, vă rugăm să ne trimiteți un email la adresa office@kaffein.ro

Reclamatia dvs va fi inregistrata si veti primi un raspuns in scris, in termen de 3 zile lucratoare, pe adresa de email prin care ne-ati transmis nemultumirea.

Clientul declara ca este de acord sa nu faca publice nemultumirile sesizate(pe retelele de social media sau in orice alta modalitate) sub rezerva suportarii de daune cauzate pentru prejudiciul de imagine adus companiei prin actiunile sale.


Orice tentativă de acces neautorizat la site-ul kaffein.ro și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente.


Fiind de acord cu acești Termeni și Condiții, clientul își asumă în totalitate drepturile și obligatiile ce decurg din cumpărarea în magazinul virtual kaffein.ro.

ro_RO